fbpx

רשתות מזכות


שירותי MINDED רשתות


שיטת הזכיינות מאפשרת להתפתח בצורה מהירה ועם סיכונים מעטים אך מייצרת אתגרים ייחודים. אנחנו נבחן את המודל העסקי ושיטת ההתנהלות ונבנה תכנית עבודה למקסום הפוטנציאל הרשתי. אנחנו יודעים כיצד להתאים את המודל העסקי ולבנות מנגנוני תקשורת, תפעול ובקרה אשר יסייעו להגדלת הרווחיות ופיתוח הרשת.



שירותי MINDED רשתות


שיטת הזכיינות מאפשרת להתפתח בצורה מהירה ועם סיכונים מעטים אך מייצרת אתגרים ייחודים. אנחנו נבחן את המודל העסקי ושיטת ההתנהלות ונבנה תכנית עבודה למקסום הפוטנציאל הרשתי. אנחנו יודעים כיצד להתאים את המודל העסקי ולבנות מנגנוני תקשורת, תפעול ובקרה אשר יסייעו להגדלת הרווחיות ופיתוח הרשת.


בחינת הקונספט העסקי וההתאמה למודל זכיינות

באמצעות מחשבה מעמיקה ומשותפת, נבחן את התאמת העסק שלך לזכיינות ויחד אתך נבנה את הקונספט הנכון. אנו נתאים עבורו את המודל הזכייני כדי להבטיח את הצלחת העסק שלך. כמו כן, לרשתות קיימות, נבחן את יעילותו של הקונספט העסקי והמודל הזכייני ונשפר אותם על מנת לייעל את המודל הזכייני ולהגדיל את הרווחיות ממנו.

פיתוח מטה מקצועי

מערכת היחסים בין הרשת לזכייניה מייצרת אתגרים רבים. שירותי ניהול מגוונים, אותם מספקת הרשת, דורשים יכולות וכישורים שונים של המטה. אנו נבחן את הגדרות התפקיד הקיימות במטה ובהתאמה לצרכי הרשת המשתנים על מנת שיספקו מענה לניהול אפקטיבי של הזכיינים. בהתאם לכך נבנה את חלוקת התפקידים המיטבית לניהול מטה ונספק ארגז כלים שיאפשר לרשת לייצר אחידות רשתית ולשמר את המיצוב הרשתי.


ליווי עסקי לזכייני הרשת

כחלק מתפקידה של הרשת המזכה היא לייעץ ולכוון את הזכיינים בעשייה היומיומית בסניף ולספק כלים כיצד לתפעל את הסניף כראוי. על מנת לסייע לזכיינים לפעול לאורך זמן ולייצר רווחים יש לדאוג לפן העסקי והפיננסי. אנו נלווה את הזכיינים וננחה אותם לניהול נכון של העסק, נבנה עבורם תכנית פעולה להתנהלות הכספית ונוביל אותם לעבודה יעילה ומקצועית שתסייע בהעלאת רמת השירות, הגדלת המכירות ושיפור הרווחיות העסקית שלהם.

ייעול תהליכי שירות ומכירה

הסיבה המרכזית בגללה לקוחות בוחרים להיכנס לסניפי רשת היא הידיעה כי הם יודעים בדיוק מה הם יקבלו. על כן, הרשת המזכה צריכה לדאוג גם לשירות ייחודי ומותאם לצרכי הלקוח וגם לשמירה על אחידות השירות בכל רחבי הרשת. בתהליך הליווי, נבחן את המדדים של מערך השירות והמכירה: זמינות ללקוח, איכות השירות, יעילות בשירות ואפקטיביות של כל סניף. נחדד ונבנה מערך שירות ומכירה ייחודי לרשת אך ניתן לשכפול ונסייע בהגדלת המכירות ואיכות השירות ברמת הסניף וברמה הרשתית.


בניית מנגנוני תקשורת ותיאום

ככל שהרשת הולכת וגדלה כך יש קושי רב יותר להנחיל את השינויים והדרישות הרשתיות בקרב הזכיינים. יצירת מנגנוני תקשורת יסייעו לזרימת מידע שוטפת ויעילה בקרב הזכיינים והמטה. בתהליך הליווי, נבחן את מנגנוני התקשורת הקיימים, נאתר את צווארי הבקבוק ונפתח את ערוצי התקשורת שיובילו לתיאום ציפיות והעברת המשוב בין הזכיינים למטה, באופן שייסיע לרשת להמשיך ולהתפתח ולהיות רלבנטית בכל שלב.

בנייה והטמעת מנגנוני תפעול ובקרה

אחידות רשתית היא מהות הרעיון של רשת מזכה. אנו נבחן את מנגוני התפעול והבקרה הקיימים ונבין מהם המדדים הנחוצים בכלל היבטי הרשת. בהתאם לכך, נבנה מנגנוני תפעול ובקרה ונטמיע אותם בסניפים השונים. בעזרתם, יתאפשר מעקב נגיש ויעיל אחר ההתנהלות כל סניף ולספק משוב כיצד להשתפר ולהתייעל. מעבר לכך, הטמעת מנגנונים אלו תדאג לשימור האחידות בכל סניפי הרשת.


בנייה והטמעת תהליכי הכשרה והדרכה

הזכיינים הם הפרוזנטורים של הרשת ועל מנת לייצר את התדמית הרצויה בקרב הלקוחות, יש לדאוג שהזכיינים יקבלו את הכלים הנחוצים לתפעול הראוי. בתהליך הליווי, נבחן את ההתנהלות הרשתית הנחוצה ברמת הסניפים ובהתאם לכך נבנה מערך הדרכה והכשרה רשתי אשר יספק מענה להכשרות הנדרשות לתפעול הסניף, הכשרות ניהוליות והכשרת מערך העובדים בסניף. מערך הדרכה זה ייצר אחידות רשתית ויגדיל את התפוקה הן לרשת והן לזכיין.

פיתוח ובקרת התנהלות מערך שיווק ויחסי ציבור

השיווק הרשתי משמש כמנוף למודעות למותג, מגביר מכירת זיכיונות ומהווה מערכת הצהרת הבטחות ללקוח. בתהליך הליווי, נבחן את ההתנהלות של המערך השיווק ויחסי הציבור, אמצעי הבקרה שלו ואת המסרים השיווקים המתאימים למותג הרשתי ולקהל היעד הרלבנטי. בהתאם לכך, נחליט על אמצעי הפרסום הרלבנטיים ועל חלוקת התפקידים הרצויה בין הרשת המזכה לזכיין על מנת למקסם את יכולות הקד”ם ויחסי הציבור של הרשת.


בחינת כדאיות חוזה זיכיון

התאמת החוזה לשינויים ברשת והידוק החוזה יסייעו לך לשמר בצורה הטובה ביותר על המותג שלך. עו”ד המתמחה בזכיינות יבחן את חוזה הזיכיון שלך ויתאימו למצב הנוכחי של הרשת.

כתיבת חוזה זיכיון

חוזה זיכיון הוא הכלי שלך לשמירה על המותג, על ערכיו ואיכותו. עו”ד המתמחה בזכיינות יכין עבורך חוזה זיכיון המותאם לאופי וצרכי הרשת.


פיתוח ובקרת התנהלות מערך תמחור ואספקת מוצרים

מפרט מוצרים ברור, ספקים מורשים איכותיים, תמחור מוצרים מדויק ומפרט לחיזוי מלאי הנדרש בכל סניף, יסייע להתנהלות נכונה ויעילה של סניפי הרשת. בתהליך הליווי, נבחן את התנהלות המערך כיום ברשת, נבין מהם הספקים המורשים ואת טיב חוזה העבודה מולם. בהתאם לכך, נבנה מערך תמחור ואספקת מוצרים אשר יספק מענה לשני האספקטים השונים של המערך: מצד אחד, לדאוג כי הזכיינים ירכשו מספקים מורשים בלבד וישמרו על רמות מלאי מתאימות להיקף המכירות ברמת הסניף. מצד שני, יצירת מאגר ספקים מורשים איכותי ותמחור נכון של המוצרים למען הגדלת הרווחיות הן ברמת הסניף והן ברמת הרשת.

בחינת הקונספט העסקי וההתאמה למודל זכיינות

באמצעות מחשבה מעמיקה ומשותפת, נבחן את התאמת העסק שלך לזכיינות ויחד אתך נבנה את הקונספט הנכון. אנו נתאים עבורו את המודל הזכייני כדי להבטיח את הצלחת העסק שלך. כמו כן, לרשתות קיימות, נבחן את יעילותו של הקונספט העסקי והמודל הזכייני ונשפר אותם על מנת לייעל את המודל הזכייני ולהגדיל את הרווחיות ממנו.


פיתוח מטה מקצועי

מערכת היחסים בין הרשת לזכייניה מייצרת אתגרים רבים. שירותי ניהול מגוונים, אותם מספקת הרשת, דורשים יכולות וכישורים שונים של המטה. אנו נבחן את הגדרות התפקיד הקיימות במטה ובהתאמה לצרכי הרשת המשתנים על מנת שיספקו מענה לניהול אפקטיבי של הזכיינים. בהתאם לכך נבנה את חלוקת התפקידים המיטבית לניהול מטה ונספק ארגז כלים שיאפשר לרשת לייצר אחידות רשתית ולשמר את המיצוב הרשתי.


ליווי עסקי לזכייני הרשת

כחלק מתפקידה של הרשת המזכה היא לייעץ ולכוון את הזכיינים בעשייה היומיומית בסניף ולספק כלים כיצד לתפעל את הסניף כראוי. על מנת לסייע לזכיינים לפעול לאורך זמן ולייצר רווחים יש לדאוג לפן העסקי והפיננסי. אנו נלווה את הזכיינים וננחה אותם לניהול נכון של העסק, נבנה עבורם תכנית פעולה להתנהלות הכספית ונוביל אותם לעבודה יעילה ומקצועית שתסייע בהעלאת רמת השירות, הגדלת המכירות ושיפור הרווחיות העסקית שלהם.


ייעול תהליכי שירות ומכירה

הסיבה המרכזית בגללה לקוחות בוחרים להיכנס לסניפי רשת היא הידיעה כי הם יודעים בדיוק מה הם יקבלו. על כן, הרשת המזכה צריכה לדאוג גם לשירות ייחודי ומותאם לצרכי הלקוח וגם לשמירה על אחידות השירות בכל רחבי הרשת. בתהליך הליווי, נבחן את המדדים של מערך השירות והמכירה: זמינות ללקוח, איכות השירות, יעילות בשירות ואפקטיביות של כל סניף. נחדד ונבנה מערך שירות ומכירה ייחודי לרשת אך ניתן לשכפול ונסייע בהגדלת המכירות ואיכות השירות ברמת הסניף וברמה הרשתית.


בניית מנגנוני תקשורת ותיאום

ככל שהרשת הולכת וגדלה כך יש קושי רב יותר להנחיל את השינויים והדרישות הרשתיות בקרב הזכיינים. יצירת מנגנוני תקשורת יסייעו לזרימת מידע שוטפת ויעילה בקרב הזכיינים והמטה. בתהליך הליווי, נבחן את מנגנוני התקשורת הקיימים, נאתר את צווארי הבקבוק ונפתח את ערוצי התקשורת שיובילו לתיאום ציפיות והעברת המשוב בין הזכיינים למטה, באופן שייסיע לרשת להמשיך ולהתפתח ולהיות רלבנטית בכל שלב.


בנייה והטמעת מנגנוני תפעול ובקרה

אחידות רשתית היא מהות הרעיון של רשת מזכה. אנו נבחן את מנגוני התפעול והבקרה הקיימים ונבין מהם המדדים הנחוצים בכלל היבטי הרשת. בהתאם לכך, נבנה מנגנוני תפעול ובקרה ונטמיע אותם בסניפים השונים. בעזרתם, יתאפשר מעקב נגיש ויעיל אחר ההתנהלות כל סניף ולספק משוב כיצד להשתפר ולהתייעל. מעבר לכך, הטמעת מנגנונים אלו תדאג לשימור האחידות בכל סניפי הרשת.


בנייה והטמעת תהליכי הכשרה והדרכה

הזכיינים הם הפרוזנטורים של הרשת ועל מנת לייצר את התדמית הרצויה בקרב הלקוחות, יש לדאוג שהזכיינים יקבלו את הכלים הנחוצים לתפעול הראוי. בתהליך הליווי, נבחן את ההתנהלות הרשתית הנחוצה ברמת הסניפים ובהתאם לכך נבנה מערך הדרכה והכשרה רשתי אשר יספק מענה להכשרות הנדרשות לתפעול הסניף, הכשרות ניהוליות והכשרת מערך העובדים בסניף. מערך הדרכה זה ייצר אחידות רשתית ויגדיל את התפוקה הן לרשת והן לזכיין.


פיתוח ובקרת התנהלות מערך שיווק ויחסי ציבור

השיווק הרשתי משמש כמנוף למודעות למותג, מגביר מכירת זיכיונות ומהווה מערכת הצהרת הבטחות ללקוח. בתהליך הליווי, נבחן את ההתנהלות של המערך השיווק ויחסי הציבור, אמצעי הבקרה שלו ואת המסרים השיווקים המתאימים למותג הרשתי ולקהל היעד הרלבנטי. בהתאם לכך, נחליט על אמצעי הפרסום הרלבנטיים ועל חלוקת התפקידים הרצויה בין הרשת המזכה לזכיין על מנת למקסם את יכולות הקד”ם ויחסי הציבור של הרשת.


בחינת כדאיות חוזה זיכיון

התאמת החוזה לשינויים ברשת והידוק החוזה יסייעו לך לשמר בצורה הטובה ביותר על המותג שלך. עו”ד המתמחה בזכיינות יבחן את חוזה הזיכיון שלך ויתאימו למצב הנוכחי של הרשת.


כתיבת חוזה זיכיון

חוזה זיכיון הוא הכלי שלך לשמירה על המותג, על ערכיו ואיכותו. עו”ד המתמחה בזכיינות יכין עבורך חוזה זיכיון המותאם לאופי וצרכי הרשת.


פיתוח ובקרת התנהלות מערך תמחור ואספקת מוצרים

מפרט מוצרים ברור, ספקים מורשים איכותיים, תמחור מוצרים מדויק ומפרט לחיזוי מלאי הנדרש בכל סניף, יסייע להתנהלות נכונה ויעילה של סניפי הרשת. בתהליך הליווי, נבחן את התנהלות המערך כיום ברשת, נבין מהם הספקים המורשים ואת טיב חוזה העבודה מולם. בהתאם לכך, נבנה מערך תמחור ואספקת מוצרים אשר יספק מענה לשני האספקטים השונים של המערך: מצד אחד, לדאוג כי הזכיינים ירכשו מספקים מורשים בלבד וישמרו על רמות מלאי מתאימות להיקף המכירות ברמת הסניף. מצד שני, יצירת מאגר ספקים מורשים איכותי ותמחור נכון של המוצרים למען הגדלת הרווחיות הן ברמת הסניף והן ברמת הרשת.

רוצה לשכפל את ההצלחה ולהפוך לרשת? אנחנו יודעים איך!


בוא נדבר

רוצה לשכפל את ההצלחה ולהפוך לרשת? אנחנו יודעים איך!



בוא נדבר


מוסריות ואמינות

מחויבות ואכפתיות

תשוקה והנאה

מצוינות ולמידה מתמדת

Call Now Button
1
היי, נעים מאוד. שמי אורי מחברת MINDED ואני כאן כדי לסייע בכל שאלה.
Powered by