fbpx

רשתות מזכות

אנו מציעים שירותי ייעוץ עבור רשתות מזכות בתחילת דרכן או רשתות ותיקות המעוניינות להתפתח ולצמוח. אנחנו ב-MINDED יודעים כיצד להתאים את המודל העסקי להצלחת הרשת.
רשתות מזכות

שיטת הזכיינות מאפשרת להתפתח בצורה מהירה ועם סיכונים מעטים אך מייצרת אתגרים ייחודים. אנחנו נבחן את המודל העסקי ושיטת ההתנהלות ונבנה תכנית עבודה למקסימום הפוטנציאל הרשתי. אנחנו יודעים כיצד להתאים את המודל העסקי ולבנות מנגנוני תקשורת, תפעול ובקרה אשר יסייעו להגדלת הרווחיות ופיתוח הרשת. במאמר הבא נפרט על תהליך בניית רשתות מזכות מצליחות, וגם טיפים שכל זכיין חייב לדעת.

בחינת הקונספט העסקי וההתאמה למודל זכיינות

באמצעות מחשבה מעמיקה ומשותפת, נבחן את התאמת העסק שלך לזכיינות ויחד אתך נבנה את הקונספט הנכון. אנו נתאים עבורו את המודל הזכייני כדי להבטיח את הצלחת העסק שלך. כמו כן, לרשתות קיימות, נבחן את יעילותו של הקונספט העסקי והמודל הזכייני ונשפר אותם על מנת לייעל את המודל הזכייני ולהגדיל את הרווחיות ממנו.

פיתוח מטה מקצועי

מערכת היחסים בין רשתות מזכות לזכיין מייצרת אתגרים רבים. שירותי ניהול מגוונים, אותם מספקת הרשת, דורשים יכולות וכישורים שונים של המטה. אנו נבחן את הגדרות התפקיד הקיימות במטה ובהתאמה לצרכי הרשת המשתנים על מנת שיספקו מענה לניהול אפקטיבי של הזכיינים. בהתאם לכך נבנה את חלוקת התפקידים המיטבית לניהול מטה ונספק ארגז כלים שיאפשר לרשת לייצר אחידות רשתית ולשמר את המיצוב הרשתי.

קשרים עסקיים, מערך עסקים

רשתות מזכות זקוקות לליווי עסקי

כחלק מתפקידם של רשתות מזכות הוא לייעץ ולכוון את הזכיינים בעשייה היומיומית בסניף ולספק כלים כיצד לתפעל את הסניף כראוי. על מנת לסייע לזכיינים לפעול לאורך זמן ולייצר רווחים יש לדאוג לפן העסקי והפיננסי. אנו נלווה את הזכיינים וננחה אותם לניהול נכון של העסק, נבנה עבורם תכנית פעולה להתנהלות הכספית ונוביל אותם לעבודה יעילה ומקצועית שתסייע בהעלאת רמת השירות, הגדלת המכירות ושיפור הרווחיות העסקית שלהם. עוד בנושא פיתוח לזכיינות.

ייעול תהליכי שירות ומכירה

הסיבה המרכזית בגללה לקוחות בוחרים להיכנס לסניפי רשת היא הידיעה כי הם יודעים בדיוק מה הם יקבלו. על כן, הרשת המזכה צריכה לדאוג גם לשירות ייחודי ומותאם לצרכי הלקוח וגם לשמירה על אחידות השירות בכל רחבי הרשת. בתהליך הליווי, נבחן את המדדים של מערך השירות והמכירה: זמינות ללקוח, איכות השירות, יעילות בשירות ואפקטיביות של כל סניף. נחדד ונבנה מערך שירות ומכירה ייחודי לרשת אך ניתן לשכפול ונסייע בהגדלת המכירות ואיכות השירות ברמת הסניף וברמה הרשתית.

בניית מנגנוני תקשורת ותיאום

ככל שהרשת הולכת וגדלה כך יש קושי רב יותר להנחיל את השינויים והדרישות הרשתיות בקרב הזכיינים. יצירת מנגנוני תקשורת יסייעו לזרימת מידע שוטפת ויעילה בקרב הזכיינים והמטה. בתהליך הליווי, נבחן את מנגנוני התקשורת הקיימים, נאתר את צווארי הבקבוק ונפתח את ערוצי התקשורת שיובילו לתיאום ציפיות והעברת המשוב בין הזכיינים למטה, באופן שייסיע לרשת להמשיך ולהתפתח ולהיות רלבנטית בכל שלב.

מוטיבציה בקרב עובדים

בנייה והטמעת מנגנוני תפעול ובקרה עבור רשתות מזכות

אחידות רשתית היא מהות הרעיון של רשת מזכה. אנו נבחן את מנגוני התפעול והבקרה הקיימים ונבין מהם המדדים הנחוצים בכלל היבטי הרשת. בהתאם לכך, נבנה מנגנוני תפעול ובקרה ונטמיע אותם בסניפים השונים. בעזרתם, יתאפשר מעקב נגיש ויעיל אחר ההתנהלות כל סניף ולספק משוב כיצד להשתפר ולהתייעל. מעבר לכך, הטמעת מנגנונים אלו תדאג לשימור האחידות בכל סניפי הרשת.

הזכיינים הם הפרוזנטורים של הרשת ועל מנת לייצר את התדמית הרצויה בקרב הלקוחות, יש לדאוג שהזכיינים יקבלו את הכלים הנחוצים לתפעול הראוי. בתהליך הליווי, נבחן את ההתנהלות הרשתית של רשתות מזכות הנחוצה ברמת הסניפים ובהתאם לכך נבנה מערך הדרכה והכשרה רשתי אשר יספק מענה להכשרות הנדרשות לתפעול הסניף, סדנאות פיתוח למנהלים, הכשרות ניהוליות והכשרת מערך העובדים בסניף. מערך הדרכה זה ייצר אחידות רשתית ויגדיל את התפוקה הן לרשת והן לזכיין.

פיתוח ובקרת התנהלות מערך שיווק ויחסי ציבור

השיווק הרשתי משמש כמנוף למודעות למותג, מגביר מכירת זיכיונות ומהווה מערכת הצהרת הבטחות ללקוח. בתהליך הליווי, נבחן את ההתנהלות של המערך השיווק ויחסי הציבור, אמצעי הבקרה שלו ואת המסרים השיווקים המתאימים למותג הרשתי ולקהל היעד הרלוונטי. בהתאם לכך, נחליט על אמצעי הפרסום הרלוונטיים ועל חלוקת התפקידים הרצויה בין רשתות מזכות לזכיין על מנת למקסם את יכולות הקד”ם ויחסי הציבור של הרשת.

בחינת כדאיות חוזה זיכיון של רשתות מזכות

התאמת החוזה לשינויים ברשת והידוק החוזה יסייעו לך לשמר בצורה הטובה ביותר על המותג שלך. עו”ד המתמחה בזכיינות יבחן את חוזה הזיכיון שלך ויתאימו למצב הנוכחי של הרשת.

כתיבת חוזה זיכיון – חוזה זיכיון הוא הכלי שלך לשמירה על המותג, על ערכיו ואיכותו. עו”ד המתמחה בזכיינות יכין עבורך חוזה זיכיון המותאם לאופי וצרכי הרשת.

כדור הארץ, המחשה של מפת העולם

פיתוח ובקרת התנהלות מערך תמחור ואספקת מוצרים

נקודה נוספת וחושבה בעת פיתוח רשתות מזכות, היא מפרט מוצרים ברור, ספקים מורשים איכותיים, תמחור מוצרים מדויק ומפרט לחיזוי מלאי הנדרש בכל סניף, יסייע להתנהלות נכונה ויעילה של סניפי הרשת. בתהליך הליווי, נבחן את התנהלות המערך כיום ברשת, נבין מהם הספקים המורשים ואת טיב חוזה העבודה מולם. בהתאם לכך, נבנה מערך תמחור ואספקת מוצרים אשר יספק מענה לשני האספקטים השונים של המערך: מצד אחד, לדאוג כי הזכיינים ירכשו מספקים מורשים בלבד וישמרו על רמות מלאי מתאימות להיקף המכירות ברמת הסניף. מצד שני, יצירת מאגר ספקים מורשים איכותי ותמחור נכון של המוצרים למען הגדלת הרווחיות הן ברמת הסניף והן ברמת הרשת.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים אחרונים שעלו לאתר
דרושים

דרושים יועץ עסקי, מנהל מדיה ומשרות נוספות

ייעוץ ארגוני בנתניה

האחריות הכרוכה בניהול של עסק היא גדולה מאוד, ויש משמעות לכל חתיכה בפאזל, מהבעלים, ועד לאחרון העובדים הזוטרים. אין ספק כי יש ניהול עובדים ורמות

ייעוץ ארגוני ברעננה

לא כל עסק יודע לעבוד נכון, ולכן, שווה לכם להיכנס לתהליך של ייעוץ ארגוני ברעננה, שיעזור באופטימיזציה של העסק.

ייעוץ ארגוני בתל אביב

ניהול של ארגון מכל סוג, הוא אינו דבר פשוט כלל וכלל, שכן כל ארגון הוא שונה ומגיע עם האתגרים שלו. יש הרבה מאוד אספקטים הקשורים

ייעוץ ארגוני בחיפה

העיר חיפה לקחה בשנים האחרונות כמה צעדים קדימה מבחינת קידום עסקים ואזורי מסחר. העיר מתפתחת בקצב מסחרר והרבה מאוד חברות וארגונים בוחרים לעבוד בה, לאור

דברו איתנו
אודות אורי מלר - מנהל חברת MINDED
אורי מלר
אודות עדי איצקין - מנהלת חברת MINDED
עדי איצקין
בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button
התחלת שיחה
1
היי, נעים מאוד, שמי עדי.
במה אוכל לעזור?