ייעוץ עסקי בנתניה

נתניה, העיר הגדולה ביותר באזור השרון ואף נחשבת לבירת השרון, כמו כן היא נחשבת לעיר מאוד תיירותית. ועל כן פועלים בה עסקים רבים ובמגוון תחומים, בעיקר ניתן לראות זאת בתחום האוכל – מסעדנות, תחום המלונאות וכדומה. תיירים רבים מבקרים בה במהלך השנה, ועל כן התחרות מבחינת בתי העסק הפועלים בה – גדולה עד מאוד מה שמעלה את הסטנדרט ומצריך תכנון נכון של העסק באמצעות ייעוץ עסקי בנתניה.

בתי העסק כמו בכל עיר, נלחמים על קהל היעד, ובנתניה על אחת כמה וכמה, כאשר יש בה הרבה תיירים וכולם רוצים שהם יבואו דווקא לעסק שלהם. לדוגמא ניתן לראות את כמות המלונות הגדולה שקיימת בנתניה. בעלי המלונות ומנהליהם נלחמים על ליבם של התיירים ובכלל של האנשים אשר מעוניינים ללון בעיר זו. ניתן להבין כמה ייעוץ עסקי בנתניה הוא דבר חשוב ומאוד משמעותי לכל עסק או חברה.

פתוח (open)

כיצד יכול לעזור ייעוץ עסקי בנתניה?

ייעוץ עסקי בנתניה יודע לנתח את השוק והסביבה של התחום בצורה המדויקת והנכונה ביותר, הוא מזהה את המתחרים, ואת החולשות והחוזקות של כל אחד מהם, ויודע להגיד במה כדאי לבדל את בית העסק שלך על פני המתחרים. חשוב לדעת את מצב התחרות בתחום בשביל לדעת לקראת מה הולכים טרם הקמת העסק. צריך בהתאם להחליט על התקציב אותו תשקיעו בהקמת העסק וכמה יידרש להמשך הפעילות השוטפת. ליועץ העסקי כל הכלים המקצועיים והמיומנויות ללמד את בעל העסק להקים ולנהל עסק בצורה זהירה שתמנע סיכונים כלכליים ובעיקר שתצמיח עסק מרוויח.

נרחיב על נושא קהל היעד

טרם הקמת העסק חשוב להגדיר במדויק את קהל היעד אליו רוצים לפנות עם המוצר או השירות. להגיד בכלליות “כולם הם קהל שלי” זוהי אמירה מוטעית, צריך לדייק את הקהל ככול האפשר, וזאת בשביל למקד את המוצר ולהתאימו בצורה המדויקת ביותר וכן להצליח לפנות אל הקהל בצורה המתאימה לו. לדוגמא, אם קהל היעד הוא צעירים, רווקים בני 20-25, עולים חדשים מצרפת (תיירים רבים מצרפת מגיעים לנתניה כידוע), המוצר הוא: פאב צעיר וחדשני בטיילת של נתניה, נפנה אליהם במסר קליל וצעיר דרך הרשתות החברתיות ולא דרך פרסומות בעיתון למשל.

ייעוץ עסקי בנתניה - MINDED

הבנת צרכי הקהל נחוצה לעסק

כחלק מהליך ייעוץ עסקי בנתניה ובכלל, צריך לדעת ולהבין במדויק מה קהל היעד רוצה \ צריך, ואיך העסק שלי יכול לענות לו על הצורך הזה. צעירים בגילאים הללו מחפשים מקומות בילוי צעירים שיוכלו לספק להם את הצורך להעביר ערב קליל וכיף עם מוזיקה טובה וריקודים עם בני גילם, הם נמצאים הרבה ברשתות החברתיות, ככה שפרסומת באינסטגרם לדוגמה יכולה לעשות את העבודה. קחו בחשבון את מידת התחרות הקיימת באזור בו אתם מתכוונים להקים את העסק, אם קיימים פאבים דומים באותו אזור, כדאי לחשוב שוב היכן שווה לכם להקים אותו, ואם בכל זאת החלטתם להקימו באזור זה, חשבו כיצד אתם מייחדים אותו על פני המתחרים.

את הדברים הללו ייעוץ עסקי מספק לעסק, הוא מנתח עבורו את הפעולות השיווקיות שיש עליו לעשות בכדי להביא את קהל היעד למקום ולמכור לו. כמובן הפעולות צריכות להיעשות בהתאם לתקציב הכללי ולתקציב שהוגדר עבור פעילות השיווק למשל. כאן המקום להרגיע ולומר שגם אם הקמתם כבר את העסק ואתם פועלים בו, והגעתם לשלב של משבר \ בעיה תמיד אפשר לשפר גם מנקודה זו. פנו ליועץ עסקי שאתם סומכים עליו (עם ניסיון והמלצות מוכחות), אף פעם לא מאוחר.

מאמרים ומדריכים נוספים באתר MINDED

Call Now Button
התחלת שיחה
1
היי, נעים מאוד. שמי אורי מחברת MINDED ואני כאן כדי לסייע בכל שאלה.
Powered by