ייעוץ עסקי -MINDED - לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ייעוץ עסקי לאדריכלים

ענף הנדל"ן בכלל וענף האדריכלות בפרט הם ענפים מאוד תחרותיים. שוק האדריכלים מלא וגדוש במתחרים. להיות אדריכל זה מאוד לא פשוט, מדובר במקצוע הדורש כמובן כישרון בתחום אך מלבד זאת, זהו מקצוע שמרכיב בתוכו הרבה מאוד פעולות יום יומיות שיש לבצע, ככה על קצה המזלג: פגישות עם לקוחות, ישיבות בוועדות תכנון ובניה, ביקורים באתרי בניה ובנוסף לזה קיימת גם העבודה השוטפת. 

גם אדריכל הבקיא בעבודתו והמבצע אותה על הצד הטוב ביותר, לא מחייב שיהיה בקיא בתחום הפיננסי, ועבודת האדריכלות כוללת בתוכה עניינים פיננסיים לא מעטים. כאשר הניהול הכלכלי לא מתבצע בצורה הטובה ביותר, כל העסק עלול להתמוטט. בדיוק לשם מטרה זו ניתן למצוא מגוון שירותי ייעוץ עסקי לאדריכלים שיעשו לכם סדר בכל הנוגע להתנהלות פיננסית תקינה.

מדידות ומדדים, אדריכלות

מדוע אדריכל צריך להיות בקיא בתחום הפיננסי?

כאשר ניגש האדריכל לתמחר פרויקט, הוא אינו לוקח בחשבון את הניסיון והמוניטין שרכש במהלך שנות עבודתו, כמו כן הוא אינו לוקח בחשבון את שעות העבודה אותן יצטרך להקדיש עבור העבודה שיעשה, זאת משום שהוא לא מתכנן מראש את הדברים שצפויים לקרות לו בתהליך הפרויקט.

שורת התפקידים הארוכה שמוטלת על האדריכל יחד עם הזמן המועט העומד לרשותו והיעדר בקיאות בנושא הפיננסי גורמים לכך שכל אדריכל צריך לשכור לעצמו אדם \ חברה שתספק לו שירות של ייעוץ עסקי לאדריכלים.

שירותי ייעוץ עסקי לאדריכלים אצל חברה מקצועית

חברה המספקת ייעוץ עסקי לאדריכלים יודעת את התחום היטב, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה ניהולית, אסטרטגית, שיווקית ופיננסית. חברה כזו יודעת לצפות האם יש היתכנות להתרחבות ופיתוח העסק מעבר למה שנראה בתחילת הדרך. הייעוץ מסייע לך לחשוב האם כדאי לפתוח את המשרד עם שותף, האם להעסיק עובדים וכמה.

תפקידו של יועץ עסקי ללמד את האדריכל כיצד לתמחר בצורה נכונה את הפרויקט כך שהאדריכל ירוויח מן העבודה ולא להפך. כפי שציינו קודם לכן, קיים פרמטר של ניסיון, מלבדו יש להכיר את הדרך לחשב שכר טרחה.

ייעוץ עסקי לאדריכלים - MINDED

איך עובד התהליך של ייעוץ עסקי לאדריכלים?

יש לנתח את נתוני העסק מבחינת: נתונים כספיים, תהליכי עבודה, צרכי החברה, מטרות אליהן שואפים להגיע, מי המתחרים, למידת השוק והסביבה, מה מצב הרווחים והמכירות של החברה. את כל הנתונים האלה אוסף היועץ העסקי ובאמצעותם בונה תכנית עסקית. כדי שהתכנית העסקית תצא מהכוח אל הפועל יש צורך בשיתוף פעולה של ההנהלה וצוות העובדים.

בין הנושאים הנלמדים בשלב הייעוץ:

  • איך פועלים נכון מבחינה כלכלית – מבחינת הכנסות והוצאות.
  • תכנון לטווח קצר ולטווח ארוך.
  • איך מנהלים את צוות העובדים בצורה היעילה ביותר, ואיך מקיימים מערכת יחסית בריאה עם הספקים.
  • איך מנהלים נכון את הזמן.
  • איך מגיעים לקהל היעד ואיך מגדילים את קהל היעד הקיים – שיווק.

שירות ייעוץ עסקי לאדריכלים יכול לתרום גם לפני הקמת משרד אדריכלים וגם בתוך תהליך של משרד קיים ופועל. הרבה משרדי אדריכלים נעזרים בייעוץ עסקי בזמן שמתעורר משבר מכל סוג שהוא. במצב כזה, בשלב איסוף הנתונים יש לאבחן את הבעיה שאותה רוצים לפתור, בכדי שהדברים יהיו ברורים ומובנים ובצורה כזו קל יותר לטפל בבעיה ולהגיע לכדי פתרון מוצלח. הייעוץ העסקי ממשיך גם בשלב הביצוע והיישום של התכנית העסקית. יועץ עסקי מוצלח יודע ללוות את האדריכל יד ביד עד להגעה לפתרון, להגשמת המטרות.

שירותי ייעוץ נוספים בתחומים אחרים

נשמח לשוחח
שתפו:
תוכן עניינים
מאמרים אחרונים שעלו לאתר
ייעוץ ארגוני בנתניה
ייעוץ ארגוני בנתניה

האחריות הכרוכה בניהול של עסק היא גדולה מאוד, ויש משמעות לכל חתיכה בפאזל, מהבעלים, ועד לאחרון העובדים הזוטרים. אין ספק כי יש ניהול עובדים ורמות

ייעוץ ארגוני למנהלים, פגישת עסקים
ייעוץ ארגוני למנהלים

ייעוץ ארגוני למנהלים נועד לצורך שינוי וייעול פנים ארגוני, כמו למשל הגדרת מטרות, בניית הירככיה, זיהוי כשלים, הטמעת שינויים בקרב עובדים ועוד. כל המידע באתר.

ארגון וסדר, יומן עבודה/אישי
פיתוח ארגוני בתל אביב

שירותי פיתוח ארגוני בתל אביב או בכל אזור אחר, כוללת בתוכה מספר מאפיינים חשובים ביותר לצורך התרחבות וצמיחה עסקית. כאן במאמר נדבר עליהם..!

ליווי עסקי, הצלחה עסקית
ליווי עסקי

זקוקים לשירותי ליווי עסקי לשם הגדלת הרווחים ולשיפור נתוני העסק? באמצעות 4 השלבים תוכלו לעשות זאת ביעילות. המדריך המלא באתר, וגם על שירותיה של חברתנו.

ניהול הוצאות בעסק
ניהול ההוצאות בעסק

כל בעל עסק חייב לדעת בכל רגע נתון אם העסק שלו מרוויח או מפסיד.ניהול ההוצאות בעסק באופן תקין יסייע לבעל העסק לתכנן קדימה את פעולות