fbpx

ליווי עסקי למסעדות

ליווי עסקי למסעדות, הדרכה, ניהול

תוכניות טלוויזיה רבות מתרכזות בתחום האוכל, ולא סתם, מזון זה נושא שתמיד מעניין אנשים, הוא ענף שמתחדש כל הזמן, וכיף לדבר עליו. יש הרבה שפים, אותם תוכלו כמובן למצוא גם בתכניות הבישול הנהדרות, אם שימו לב כי תשמעו מידי פעם על שף כזה או אחר שפתח מסעדה ולא הרבה זמן לאחר מכן נאלץ לסגור אותה. הסיבות לא כל כך מדוברות, אולם אם אתה מעוניין להקים עסק בתחום המסעדנות כדאי שנדבר על זה.

מסעדה, שף, מזון

הסיבות המרכזיות לכך שמסעדה סוגרת את שעריה

אז כן, שפים מאוד אוהבים את ענף המזון, ומדברים עליו בלי הפסקה. עבור שף מזון זה כמעט כל החיים. אז למה לא כל המסעדות שלהם שורדות ומצליחות? כדי להחזיק מסעדה מוצלחת לא מספיק להחזיק שף טוב, וגם עובדי מטבח טובים זה לא מספיק. צריך לדעת לנהל את המקום כי הוא עסק לכל דבר. אם כך, מה יעשה שף שמכין אוכל ממש ממש טעים ומעוניין להקים מסעדה אך לא יודע לנהל כמו שצריך?

אם הוא מתכוון לעשות את הכל לבד, ההמלצה היא שעדיף שלא יעשה. חבל על הזמן, הכסף, האנרגיות, חבל להשקיע במקום שלא יצמיח דבר, מלבד הרבה כאבי ראש. אז מה כן? בדיוק בשביל זה קיימות חברות מקצועיות המספקות שירותי ליווי עסקי למסעדות. שירותים אלו ניתנים בידי יועצים עסקיים שמלווים את בית העסק מטרום הקמתו ועד לקבלת התוצאות הרצויות – כמו למשל להחזיק מסעדה מצליחה עם לקוחות מרוצים והכנסות בהתאם.

ליווי עסקי למסעדות מעניק את השקט הנפשי לו זקוק השף, כדי שיוכל להתרכז בעבודה שלו והיא הכנת האוכל. ליווי עסקי מספק לשף כלים מקצועיים לניהול המקום, לדוגמא:

  • ניהול מבחינת כח אדם – גיוס נכון ויעיל של עובדים מקצועיים שיתנו תפוקה מתאימה, שיהיו מרוצים ויעבדו כמו שצריך.
  • ניהול מבחינת ספקים – בחירת ספקים שמערכות היחסים איתם יהיו תקינות והמוצרים שלהם יהיו איכותיים.
  • ניהול מבחינת לקוחות – בחירת קהל היעד המתאים למסעדה שפתחת, שימור הלקוחות, דאגה לכך שיהיו מרוצים וכו’.
  • ניהול מבחינה שיווקית – כיצד ניתן להגיע לקהל הלקוחות? דרך אילו ערוצי שיווק?, איך לפנות אליהם? באילו מדיות? וכו’.
פתוח (open)

ליווי עסקי למסעדות הכולל בניית מודל עסקי ברור

ענף המסעדנות רווי במתחרים, בכל מקום ניתן למצוא כיום מסעדה בסגנונות שונים. ייעוץ עסקי מקצועי המספק ליווי עסקי למסעדות מנתח יחד עם בעל המקום את מצב השוק והמתחרים, ובוחר את הקונספט של המסעדה, את קהל היעד אליו רוצים להגיע, את מיקום המסעדה וכו’…ובונה תוכנית עסקית מסודרת, כאשר המטרה היא ליישם אותה בסופו של דבר, בליווי של היועץ.

העניין הכלכלי בענף המסעדנות הוא מהותי ומשמעותי. אדם המעוניין להקים מסעדה משקיע הרבה מאוד כסף בהקמת מקום כזה. על קצה המזלג: שכירות, שיפוץ, משכורות לעובדים, תשלום לספקים וכדומה. הנושא הכלכלי הוא אישו דיי גדול, לכן חשוב לנתח בצורה מקצועית ונכונה את האפשרויות העומדות בפני בעל העסק, כמה הון ראשוני יש לו עבור פתיחת העסק, כמה כסף יצטרך להלוות ומהיכן? (ישנן אופציות מימון רבות), מהן העלויות החודשיות השוטפות? כיצד מתחלקות ההוצאות פר פעולה? כיצד יש לתמחר את המנות? וכדומה. אלו שאלות שמתעוררות לכל בית עסק ובפרט לבעל עסק בתחום המסעדנות.

את כל הנתונים וההחלטות המתקבלות יש להעלות על הכתב בתוכנית העסקית, יש להציג את המטרה אליה רוצים לשאוף ומהם היעדים בדרך אליה? המטרה צריכה להיות מפורטת ככול הניתן ומוגבלת בזמן. ראינו שניהול מסעדה אינו דבר פשוט, אולם אם עושים אותו נכון הוא יכול להצליח, ואפילו מאוד! הכלים המקצועיים אותם יכול לספק היועץ המקצועי הם רבים וטובים ויכולים להזניק את המסעדה כמה רמות מעל המתחרים. הליווי והייעוץ ניתנים בהתאמה אישית לבית העסק, כאשר כל מסעדה והדברים המתאימים לה באופן אישי. בבחירת היועץ העסקי חשוב לבחור אדם המבין היטב את העולם הניהולי, העסקי והפיננסי, אחד שיש לו סיפורי הצלחה מוכחים שניתן ממש למדוד את רמת ההצלחה שלהם בזכות הליווי שלו.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תוכן עניינים
מאמרים אחרונים שעלו לאתר
ניהול משברים

כל בעל עסק גדול כקטן יודע, שגם בעסק מצליח ומשגשג, עשויים להתרחש משברים.אף אחד מאיתנו אינו חסין נגדם, השאלה הנשאלת ניהול משברים – כיצד מתמודדים?איך

ניהול משימות

בתחרות הרבה המצויה כיום בין עסקים, אין ספק שללא ניהול נכון של משימות ושל זמן קשה מאוד לשרוד ולהצליח.צוות המומחים של חברת מיינדד ייעוץ עסקי,

ניהול תזרים מזומנים

ניהול תזרים המזומנים של העסק, הוא למעשה ניהול מאגרי הכסף הפנוי לביצוע פעולות בעסק.יכול להיות עסק רווחי – כלומר שהכנסותיו גדולות מהוצאותיו – אך ללא

פיתוח מוצר

כל מוצר שקיים היום בשוק, החל מגאדג’ט פשוט למטבח ועד לאפליקציית Waze, נולד כרעיון בראשו של אדם.כל המוצרים שאנחנו רוכשים נולדו כתוצר של תהליכי חדשנות

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית נועדה להתוות לפרטי פרטים את תוכנית השיווק של העסק, כך שידע כיצד להתנהל בכל רגע נתון כדי למקסם רווחים ויגיע לכמה שיותר לקוחות.אם

Call Now Button
התחלת שיחה
1
היי, נעים מאוד, שמי עדי.
במה אוכל לעזור?